1 Valitus
1.1 Asiakkaiden, jotka haluavat reklamoida tilattujen tuotteiden virheistä, on otettava yhteyttä VortexVR:ään asiakaspalvelun kautta sähköpostitse osoitteeseen support@vortexvr.fi kolmen vuoden kuluessa, mutta aina mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen.
1.2 Jos VortexVR on todennut, että tavarat ovat viallisia eikä vika johdu mistään Asiakkaasta johtuvasta seikasta, VortexVR korjaa omalla kustannuksellaan tavaran virheen tai vaihtaa tavarat uusiin tavaroihin. VortexVR maksaa palautusrahdin, jos kyseessä on pätevä valitus.
Jos lähetät tuotteesi jollekin VortexVR.fi:n palvelukumppanille tai jos VortexVR.fie välittää tuotteesi palvelukumppanille, palvelukumppani voi ottaa sinuun asiakkaana suoraan yhteyttä.
2 Takuu
2.1 Tuotteillamme on valmistajien tai toimittajien meille tarjoamat takuut. Tarkoituksena on ensisijaisesti korjata, jos tuote hajoaa. Jos tuotetta ei voida korjata, se korvataan vastaavalla tuotteella. Asiakkaana et voi vedota VortexVR:n myöntämään lisätuotetakuuseen. Takuu siirretään mahdolliselle käytetyn tuotteen ostajalle, mikä tarkoittaa, että sinä, joka olet ostanut tuotteen käytettynä, voit antaa tuotteen meidän korjattavaksi.
2.2 Jos teet ostoksia yksityishenkilönä ja alkuperäisenä asiakkaana, sinulla on oikeus tehdä valituksia tuotteestasi 3 vuoden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen.
2.3 Elinkeinonharjoittajilla ei ole oikeutta vaatia korvausta takuuajan jälkeen.
2.4 Sarjanumeron on oltava ehjä, jotta takuu olisi voimassa.
2.5 Muista, että liiallisen pölyn aiheuttamat vauriot tietokoneessa mitätöivät takuun ja korvausoikeuden. Suosittelemme, että tietokonetta ei jätetä lattialle, vaan se ripustetaan työpöydän alle. Puhdista se muutaman kerran vuodessa paineilmalla tietokoneen käyttöiän pidentämiseksi.
Sähköposti: support@vortexvr.fi